Forespørgsler om klage

Ved en reklamation kan du som forbruger få varen enten repareret, byttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængigt af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget (mangel ved varen / produktionsfejl). Ved godkendt reklamation vil Framsport AS dække eventuelle returomkostninger.

Vi behandler kun reklamationshenvendelser på varer købt i vores netbutik. Købsbevis skal foreligge, for at reklamationshenvendelsen kan behandles. Hvis købsbevis foreligger, kan du kontakte os på kundeservice@framsport.dk.

Henvendelse pr. mail (skal indeholde):

  • Købsbevis (ordrenummer)

  • En forklaring af problemet/fejlen

  • Billede af størrelsesmærket, der sidder på skotungen/skoens løsning (alle tekster og tal skal være læselige)

  • Billede af skosål

  • Billede af skoen ovenfra

  • Billeder af fejlen (flere billeder fra forskellige vinkler)

Vi behandler reklamationshenvendelser løbende. Noget behandlingstid må påregnes. Du hører fra os igen, når din sag er færdigbehandlet (2-5 dage).

Merk:

  • Undgå brug af vaskemaskine.
  • Undgå kunstig tørring (tørretumbler, tørreskab, varme fliser osv.).

Skader forårsaget af vaskemaskine eller kunstig tørring er ikke dækket af reklamationsretten.

Vi opererer ikke med tilfredshedsgaranti.